Klacht
Klacht
Wij streven kraamzorg van zo hoog mogelijke kwaliteit te leveren zodat we aan jouw wensen kunnen voldoen. Mocht je toch niet tevreden zijn over onze kraamzorg, dan vinden wij het belangrijk dat je dit aan ons meldt, zodat wij onze zorgverlening kunnen verbeteren.
Wij raden je aan dit zo snel mogelijk te bespreken met de kraamverzorgster. Een gesprek werkt vaak verhelderend. De verloskundige kan hierbij eventueel ondersteunen. Mocht dit gesprek niet tot een bevredigende oplossing leiden dan kun je de klacht schriftelijk indienen bij onze directie. Kraamcentrum Baarn, t.a.v. Marieke Landkroon, Nieuwstraat 40, 3743 BL Baarn.
Of bij onze klachtenfunctionaris de heer J. Kramer (bij voorkeur) via joop@geboortezorgplus.nl of schriftelijk sturen naar Geboortezorgplus, Hasselaarsweg 18, 1704 DW Heerhugowaard.
Komt ook daarmee geen bevredigende oplossing, dan kun je je klacht schriftelijk sturen aan de geschillencommissie via onze Brancheorganisatie. Geschillencommissie Verpleging, verzorging en Geboortezorg. De Geschillencommissie Zorg, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Meer lezen over het klachtenreglement? Klik hier
Interne meldregeling
Onze kraamzorgorganisatie beschikt over een klokkenluidersregeling. De Klokkenluidersregeling regelt dat medewerkers te goeder trouw melding kunnen maken van redelijke vermoedens van misstanden binnen de organisatie, zonder hiervan schade te ondervinden. Lees hier de Klokkenluidersregeling.